Hogyan válasszak papucsot?

Webáruházunkban termék kategóriákba soroltuk a papucsokat. Válaszd a számodra megfelelő kategória termékeit, pl.: Munkapapucs, Klumpa, Kímélő papucs… Alkalmazhatod az oldal tetején található szűrőt, ahol kifejezésekre szűrhetsz, pl.: virágos, masszázs… A kategória oldalak méretszűrőjét használva csak a megfelelő méretű modellek jelennek meg.


Találok a papucsokról ismertetőt? 

Igen. Minden modell saját termékoldalán a papucs  fotója alatt található a bővebb LEÍRÁS, e mellet, a TERMÉK RÉSZLETEI blokkban olvasható az anyagösszetétel, szortiment, stb. Javasoljuk, hogy olvasd el, mielőtt rendelsz. 

Tetszik egy papucs, de nincs a méretemben, mit tegyek? 

Bár nagy készlettel dolgozunk, de időnként előfordul, hogy valamelyik modellből hiányzik egy-egy méret. Ha épp egy ilyet szeretnél, vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal. Megírjuk mikorra várható az új szállítmány. Ha nem szeretnél a termék érkezéséről lemaradni, kérj várólista felvételt. Ez esetben nem kell folyamatosan az oldalt bújnod, e-mailben értesítünk, amint a termék elérhető. A legnépszerűbb modellek gyorsan fogynak, így ez jó megoldás, hogy ne maradj le kedvencedről ismét. 



 Speciális igények

Az egyes papucsok leírásában megtalálod, hogy milyen igényekre készült a modell. Ha nem vagy benne biztos, hogy megfelelő, keresd Ügyfélszolgálatunkat, segítünk.


Kis lábam van/nagy lábam van, találok itt papucsot?

Webáruházunkban női papucsokat 35-42, férfi papucsokat 39-47 méretekben tudsz vásárolni. A szortiment kollekciónként eltérő, javasoljuk, használd az egyes kategóriáknál található a méretszűrőt.


Próba nélkül honnan tudom, melyik méret lesz jó?

A kínálatunkban található papucs modellek eltérő megjelenésűek és talpkialakításúak. Minden modell leírásában szerepel a talphossz táblázat, az egyes méretekhez tartozó centiméterben megadott belső talphossza. A talphosszakat a talpra fektetett szabócentivel mérjük. Méretválasztásnál az átlag viselt lábbeli méretet a választott modell vonatkozó talphosszával és a lábfej hosszával érdemes összevetni. A méretezés szerint 1 méret eltérés lehetséges, 2 méret már nem valószínű. 

Egyes modellek pl.: Sanital Light papucsok az átlagnál rövidebb méretezésűek, ezt feltűntetjük a termék oldalon a leírásban.


Nem szeretnék mindent végignézni, hol látható, hogy mi van a méretemben?

Nem szükséges a modelleket egyenként végig kattintgatnod. Minden termékkategória oldalon felül (asztali gépen: bal oldalon) találod a méretszűrőt. Kattints a megfelelő méretre és csak azok a papucsok fognak megjelenni, amik az adott méretben elérhetőek. 


Milyen anyagból készülnek a papucsok?

Minden modell saját termékoldalán a papucs  fotója alatt a TERMÉK RÉSZLETEI blokkban olvasható az anyagösszetétel. A papucsok legnagyobb része természetes bőrből készült, de vannak kombinált anyagú, illetve szintetikus felsőrésszel készülő modellek is. A talpak anyaga szintén szerepel a leírásban.


Nem rendeltem még interneten, telefonon is rendelhetek?

Csak a webáruház felületén lehet megrendelést leadni. A félreérthetőség, tévesztés, követhetetlenség és jogszabályok okán sincs mód telefonos megrendelésre.

A megrendelés leadásához segítséget találsz ide kattintva: Hogyan rendeljek? Segítség lépésről lépésre


Csak regisztrációval lehet rendelni?

Nem. Vendégvásárlóként is leadhatsz rendelést, de a megrendelés teljesíthetőségéhez bizonyos adatok megadása ez esetben is kötelező (név, e-mail cím, szállítási cím, telefon).


Nem tudom megadni az e-mail címemet, azt jelzi a shop, hogy már létezik ilyen e-mail cím. Mit tegyek?

Ez esetben a kérdéses e-mail címmel korábban már regisztráltál egy jelszavas fiókot. Add meg a hozzátartozó jelszót a belépéshez. Ha elfelejtetted, kattints az Elfelejtett jelszó mezőre. A jelszó helyreállító rendszer e-mailt küld a regisztrált címedre, a benne lévő link segítségével be tudsz lépni fiókodba.


Kérhetem a szállítást a munkahelyemre is? 

Igen. A csomagok kézbesítése munkanapokon 8:00-18:00 óra között történik. A rendelésben olyan címet jelölj meg, ahol ebben az időszakban elérhető vagy. Munkahely is lehet, ám fontos, hogy jelezd az intézmény nevét és az egyéb kézbesítést segítő adatot (pl: osztály, emelet... stb.)  a "Megjegyzés" rovatban. További részleteket itt találsz: Szállítási információk


Hogyan fizethetem a rendelésem?

Rendelésed fizetheted bankkártyával, előre utalással vagy utánvéttel. Minden további részletet megtalálsz itt: Általános Szerződési Feltételek/5. pont Fizetés 


Hogyan kapok számlát?

Webáruházunk rendszerében nem használunk papír alapú számlázást. A megrendelésekről automatikusan ÁFA-s, elektronikus számlák készülnek, e-mailben érkeznek. Az elektronikus számlát az általunk használt Billingo számlázó rendszer korlátlan ideig tárolja a felhőalkalmazásban, a számlalevélben kapott linken bármikor elérhető, PDF formátumban is letölthető, menthető. 


Cégnévre kérhetek számlát?

Igen. A szállítási címtől eltérő számlázási cím megadására is van lehetőség. A megrendelés 2. CÍMEK lépésénél, a szállítási cím alatt látható "Ez a cím szerepeljen a számlán is" megjegyzés elől vedd ki a pipát, majd a lenyíló ablakban megadhatod az eltérő számlázási címet. Céges számlázási cím esetében az adószám megadása kötelező. Kérjük, vedd figyelembe, hogy hitelesített időbélyegzővel ellátott elektronikus (nem papír) számlát állítunk ki, melyet e-mailben küldünk. Ha bizonytalan vagy, előre egyeztess a céggel, hogy befogadja-e. Kérdésed van? Keresd Ügyfélszolgálatunkat, segítünk.


Honnan tudom, hogy létrejött a rendelés?

A létrejött rendelésekről minden esetben visszaigazoló e-mail érkezik a megadott e-mail címedre. Fontos, hogy ezt ellenőrizd (esetleg a spam/levélszemét mappában is). Ha rendeltél, de mégsem érkezett e-mail, hiba lehet a megadott e-mail címben vagy valami egyéb hiba történt. (A Freemail és Citromail szolgáltatók nem minden esetben fogadják be megfelelően az e-maileket, így a kézbesítés nem garantált.) 
FONTOS, hogy ellenőrizd a megrendelés visszaigazolásában szereplő adatokat. Hiány, vagy hiba esetén haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, segítünk. 


Leadtam a megrendelést, de szeretném módosítani, mit tegyek?

Egy létrejött rendelésen vásárlóként már nem tudsz változtatni. Ha módosítani szeretnéd, haladéktalanul vedd fel a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal, segítünk.


Van lehetőség a egy leadott rendelésben a szállítási cím módosításra?

Ha a csomagod még nem indult el, keresd Ügyfélszolgálatunkkal, segítünk. Ha a csomagot már átadtuk a futárcégnek, ők tudnak segíteni. Elérhetőségeiket megkapod a kiszállítás értesítő e-mailben.


Mikor kapom meg a csomagom?

Csomagodat igyekszünk minél előbb útnak indítani. Átlag kiszállítási határidőnk 1-3 munkanap. Leggyakrabban a rendelést követő nap elindul a csomag és másnap megérkezik (munkanapok esetében.)


Rossz méretet rendeltem cserélni szeretnék

30 napos csere garanciánk lehetőséget biztosít a méretcserére. Ezzel kapcsolatban itt találsz információt: Termékcsere


Nem erre gondoltam, lehet cserélni?

Bármilyen oknál fogva kérhetsz cserét. Választhatsz, másik méretet, színt, modellt vagy kategóriát is. A cseréket értékegyeztetéssel intézzük. Részleteket itt találsz: Termékcsere


Megkaptam a terméket, de meggondoltam magam, visszaküldhetem?

Megrendelésed kézhezvételétől számított 14 napon belül elállhatsz a vásárlástól és visszaküldheted a terméket. Ennek részleteit itt találod: Elállás 


Megérkezett a csomagom, de kibontásnál észrevettem, hogy a termék hibás, mit tegyek?

Ha hibát találsz egy kiküldött terméken, haladéktalanul jelezd felénk! Erre az átvételtől számított 72 óra áll rendelkezésedre. Ezen időn belül jelzett hibás terméket díjmentesen kicseréljük. Segítséget itt kaphatsz: Ügyfélszolgálat


Meghibásodott a rendelt termék, mit kell tennem?

A termék meghibásodását e-mailben kell jelezned. Ebben meg kell adnod a neved, megrendelés azonosítód, valamint mellékelned kell a számlamásolatot. Ha van lehetőséged, csatolj fotót a levélhez. Válasz levélben küldjük a további lépéseket.


Hol találom a vásárlói tájékoztatót?

A kapott termék dobozában találod a tájékoztatót. A termékekkel és szavatossággal kapcsolatos információkat itt is megtalálod: Vásárlói tájékoztató


Van a termékekre garancia?

A DrMonteBosco webáruházban forgalmazott valamennyi termékre jár a Magyarországon törvényi által előírt garancia. Ezzel kapcsolatos részleteket itt találsz: Általános Szerződési Feltételek/9. pont Szavatosság


Hogy értesülhetek az újdonságokról?

Napi híreket, friss információkat, akciókat leggyakrabban Facebook oldalunkon teszünk közzé. Ha követed oldalunkat Te is értesülhetsz: Facebook

Részletesebb tartalmakat hírlevélben küldünk. Érdemes feliratkozni.

Új fiók létrehozása

Már van fiókod?
Jelentkezz be inkább Vagy Reset password